7.) Harmadik menet, kemo 3/6

 

2017.10.19.
Tegnap kicsit előkészültem, bevásároltam, szemét levitel, rendrakás. Így elleszünk párnapig, a férjemnek kevesebb dolga lesz…


Éjjel a kortizontol összesen 2 órát aludtam, este 7 óra van, és nem vagyok álmos most sem, jó kis gyógyszer ez �.
Ma voltam a 3 csöpögetésen, minden rendben volt vissza kaptam a profi nővérkét, örültünk egymásnak, elmesélte, hogy ma érkezika testvére Kanadából, nagyon várta.
Férjemmel csöpögtetés közben,szendvicseztünk, banánt ettünk, ittunk, forrócsokiztam, 3-at is megittam, Frei dossziét néztünk. Közben megjött a barátunk is, 1000 dolga lett volna, épp katasztrófa van a munkahelyén, de nem érdekelte, jött, mert én most fontosabb vagyok, azt mondta ! Sokat jelent ez, rengeteget!
Megkaptam a következő csöpögetésre a meghívómat november 9.-re.
Sebaj, most már épp a felénél tartok, 7mm-t összement, reagálok a csöpögtetésre. Lesz pár rossz napom, de utána majd megint erősödni fogok.

Észre vettem már napokóta, hogy romlik a rövidtávú memóriám, olvasom, játszom memória játékokat, remélem segít majd.

 

Haza értünk, ettünk gyorsan, amég van etvágyam. Már érzem, hogy kicsit fáradt vagyok, de nem vészes. Úgy is beszedem a varázsgyógyszer, mind a 16-ot ( kortizon). Számoltam is ezzel, mert lassan telítődik a szervezetem, és a tünetek erősebben, vagy hamarabb jöhetnek, de persze mindenkinek más a teste, máshogy reágal.
Túl vészelem majd ezt a kezelést is, figyelek mindenre, sokat iszom, fertőtlenítek, kenegetem magam, az orrom is,jól leszek, eldöntöttem!
Felhívtam a családom, mindenkinek elmondtam, hogy jól vagyok! Ma írt fészen az egyik unokatesóm, jó volt vele beszélni, kedves volt, a magamódján együttérző.

 

2017.10.21.
Tegnap néztem egy tv műsort, mely alapján ez a betegség összefügg a lelkiproblèmákkal is. Nem vagyok semilyen spirituális szaki, de hiszem, ha nincs egyensúly az ember életében, főleg ha hosszú ideig, akkor van alapja az állításnak. Nem kellett sokat gondolkodnom, kb 80%-ig biztos vagyok az okban, okokban. Kicsit még gondolkodom rajta, hogy megtudja mi az amin mindenképp változtatnom kell. Meggyógyulok, új életet kezdek, megbecsülök minden percet, mert új esélyt fogok kapni.

Tegnap a mellékhatásokkal kapcsolatban annyi történt, hogy a rövidtávú memóriámnak köszönhetően, megint későn jutott eszembe, hogy bevegyem a csoda gyógyszerem, a kortizont. Most is csak onnan ugrott be, hogy fájtak az izmaim, nehezen mozdultam, összeakadt a nyelvem, erőtlen voltam. Bevettem a gyógyszert, ééés 20 perc múlva jól lettem, persze megint “vámpírt” csináltam belőlem, kb 4 órát aludtam éjjel összesen.
De sebaj inkább így legyen, mint, hogy rosszul legyek!

A körmeim elszíneződése ellen, ma megint jeges vízben áztatás lesz, ahogy az orvos ajánlotta, utána krémezés. És kesztyűben kell mosogatnom. Ezen ne múljon, csinálom, mert nem az a gond, hogy elszíneződik, hanem, hogy le is eshet, mondta az orvos, sok esetben előfordul. Naaaaa az nem kell nemkem, remélem nem is lesz ilyen. Látványnak sem lehet szívderítő, de mindenféle fertőzésnek is ki lennék téve.

 

2017.10.25.

Ma van a 38. születésnapom, nagyon sok rossz gondolatok kavarogtak a fejemben, mint pl. lesz e még, vagy mostantól az időm megvan számlálva, pedig annyi, de annyi mindent szeretnék még tenni. Elhatároztam, hogy elterelem ezeket a gondolatokat, pozitívan kell gondolkozni, tornázom is ma, felszabadítja a pozitív hormonokat.

Korán reggel a tesóm felhívott, kicsit odavoltam még, megvígasztalt. Jóhogy van nekem, miatta is harcolnom kell, mert nem hagyhatom egyedül. Aput sem, ő is hívott. A férjem korán reggel felköszöntött, a barátunk is, olyan szépeket írt, könnybelábadt a szemem is. Tehát harcolnom kell, eltaposom a rossz gondolatokat, nincs időm, ilyen dolgokon stresszelni magam!

Ma fél 5- kor keltem, egy remek hasmenésre, tanulva az elöző esetből, gyorsan elkezdtem kapkodni a gyógyszereket. Persze azért egy párszor meglátogattam a wc-t, de uralom a helyzetet 6 széntablettával, ropi, főttkrumpli, tea, víz.

Eddig nem sok mellékhatás jelentkezett, ami volt - szárazbőr, herpesz, verejtékezés, hőhullám, fáradtság - , enyhék voltak, aminek nagyon örülök.

2010.10.28.

Csütörtökön voltam a háziorvosnál picc-line tisztításon. Mindenki örült nekem, a recepciós, az orvosok, a nővérek. Dícsérgettek milyen jól nézek ki. Mindenki tudja a nevem, meg gratuláltak a szülinapom miatt, igazán jó volt.

Mellékhatásaim, most voltak a legenyhébbek, említésre sem méltók, és kb 2 napja erősödöm. Pedig azt hittem, hogy minél több kemot kapok, annál rosszabbul leszek, mivel a szervezet telítődik.

Mindent összevetve, az elmúlt 3 kemo alapján a következő tapasztalatokat vontam le. A 2. - 4. nap között kezdődnek , és rugnak a tetőfokára a mellékhatások, nálam az izomfájdalom, fáradtság levertség, bőr és nyálkahártya érzékenység, szárazság, szédülés, gyomorfájdalom. 5. - 7. torokfájás, hasmenés, 8. - 10. nap az immunredszer a legalacsonyabb szinten van, ezért fontos a szobafogság. Ha mégis elkell mennem otthonról, nem fogok meg semmit, és szájkendőt használok, kesztyűt is. Főleg most, hogy kezdődik az influenza szezon. Közben itthon tornázon, persze nem súlyokat emelgetek, vagy valami Ironman tervet követek, néhány gugolás, vádli , hogy erősödjön a lábam, mert erőtlen. Nyújtom, lazítom a hátam, a derekam. Iszom a vitaminjaim, és a teákat. Az első héten bármit megeszek, csak jobban legyek, utána mindent, ami zöld, vagy vörös színű, nézem a protein és a rost tartalmat. Eddig működik.

 

2017.10.30.

Ma találkoztam a genetikussal, 25% esélyem van hogy újra vissza jöjjön a mellrák az elkövetkezendő 10 évben. Tehát 75% esélyem van, hogy ne jöjjön vissza! Amúgy pl télen 50% esélyem van, hogy elessek a jégen, ami kb  egyszer vagy kétszer fordult elő 38 ev alatt! Nincs BRCA ez a legfontosabb!!!

A bőrgyogyásztól kaptam sampont, és krémet a fejbőrömre, mert ekcémás.

Amúgy már teljesen jól vagyok, minden mellékhatásom megszűnt, eszem, iszom, tornázom, készülök, erősítek a 4. menetre.

 

2017.11.06.

A tüneteim kb 3-4 napja teljesen elmúltak. Úgy érzem magam, mint ha semmi sem történt volna. Mindig az utolsó hét a legjobb, vissza adja az erőm, energiám, kitisztulnak a gondolataim, magamra találok! Jó érzés! Ki is használom ezt az időszakot, feltöltődök és így könnyebb belevágni a következő kezelésbe, ami 9.-én lesz.m

 

2017.11.08.

Holnap indul a 4. kemo, bevettem a 2x16 kortizont, nagytakarítás, nagy bevásárlás keszülődésről szól a mai nap. Kivsit mindig ott van bennem a félsz, hogy most hogy fogom bírni. Próbálok erős lenni, mert fejben dől el minden! Abszolut hiszek bennek. 9:00- kor talalálkozom az orvossal, 10:00-kor indul a kemo. Már megint híztam, 69 kg vagyok. Nem nagyon örülök ennek, de jobb mintha 40-50 kilóra fogytam volnam.