15.) Az új élet!

 

 

2018.06.20.

2 napja dolgozom, igaz még csak 2-4 órákat naponta, és nagyon gyorsan elfáradok, de visszatértem az életbe. Ami változott, hogy fájnak az izületeim, és a műtétem, ha erőltetek valamit. Nagyon vigyázok magamra, figyelek a mozgásomra, tornázom, vitaminokat szedek, és sokat iszom. Nem stresszelek, felőlem a világ is összedőlhet.

Boldog vagyok, nagyon boldog, hogy kaptam egy új esélyt, és élhetek, remélem még nagyon nagyon sokáig!

2018.08.21.

Most már eltelt 3 hónap, hogy EGÉSZSÉGES VAGYOK! A fáradság kicsit enyhült, erősebbnek érzem magam, már tudok 7-8 órákat is dolgozni, de átlagosan kb 6 órákat dolgozom, és fitnes teremben edzek. A mellem sokszor fáj, de ez a nyirokcsomók miatt is van, tornáztatom, mert ez a meleg igazán megviselt. A lábaim is sokszor dagadnak, de a jégzselém igazán jól bevállt.

Kérdezetem az orvost , hogy mikor leszek újra olyan, mint régen, a betegség elött. Azt mondta párév.... Én azt gondoltam párhónap ..., sebaj, lényeg, hogy MEGGYÓGYULTAM!

2018.09.04.

Gondoltam adok némi helyzetjelentést :).

Nyugi a hajunk visszanő, most elég sok hajam van már, és kb 6-8cm, de még nem a régi a mennyisége, de alakul. A lábamon a köröm, ami egyszer csak elkezdett fájni, majd lilult , aztán befeketede, úgy Húsvét környékén, mostanra a fele, inkább egyharmada lenőtt. A többi rész alatt nő már az új körmöm, és engedi el a régit a körömágyam. Semmit nem érzek ezzel kapcsolatban, nem fáj.

A herceptin injekcioból kb 3 vagy négy van meg vissza. Már nagyon erős vagyok. Még most is könnyen elfáradok, de nem olyan könnyen,mint kb 1 hónapja. A karomat is kitudom nyújtani már teljesen, csak akkor feszül a mellem és az nyirokcsomó műtétem, ha 3-4 napig nem tornáztatom. Ezért minden másnap torna van :)))), persze nagyon unom már, de pozitívan kell szemlélni a világot. 

Amúgy abszolut nem látszik, és senki nem is gondolja , hogy 4 hónapja még sugárkezelésre jártam. Szóval , kitartást , és rengeteg erőt kívánok mindenkinek, szép ez az új élet, és értékesebbnek tartom , mint azelött.

2018.09.20.

Kb 2 hónapja fáj a műtött felemen a hátam a lapockámnál, és van egy sötét folt a mellemen. Aggódom , nagyon, de remélem nincs semmi komoly....! 3.- án megyek orvoshoz. Drukkoljatok nekem !

 

2018.10.03.

Ma kaptam meg az utolsó injekcióm, NINCS TÖBB, VÉGLEG VÉGE! Most már csak kontrolokra fogok járni! 

Tegnap voltam az orvosnál, megnézte a foltot a mellemen, meg is vizsgált. Azt mondta nem gondolja, hogy visszatért volna a betegség, de a biztonság kedvéért, és , hogy kiderítsük mitől fáj a hátam, elküld egy vérvételre, ct- re, ultrahangra. Kicsit megnyugtatott, de azért nagyon jó, hogy kivizsgál.

A mellem melegszik, azt mondta a sugárkezelés utóhatása ez.

2018. 10. 22.

Megjött minden eredményem! Ct, ultrahang, mammográfia, szuper minden , egészéges vagyok mint a makk! Bár abszolut nem bánnám, ha valaki kitalálná mitől fáj a hátam, és a vállam! 

2019. 01. 26.

Bár a rejtély, ami a hátfájásomat illeti nem oldódott meg, de én mégis szuper egészségesnek érzem magam. Voltam fodrásznál, hogy kicsit igazítsa meg a szép új hajam, ami kb 6-8 cm, nem olyan sűrű mint régen , de én mégis szeretem, és örülök , hogy van ! 

Most újra otthon voltunk és hálát adtam minden értékes percért, amit a családommal tölthettem, és azért is, hogy ilyen szuperek mind, nélkülük nemsokra mentem volna!