13.) Ec kemo 2/2

2018.03.06.

Pénteken találkoztam az orvossal, örült, hogy nem voltam rosszul, felírta a tablettát amit 10 évig fogok szedni. 4 hét múlva kell elkezdenem. Akkor indul a 25 sugár kezelésem is. 1 évig kapom majd a herceptin injekciót.

Ma túl vagyok az utolsó kemón, nagyon boldog vagyok, túl vagyok rajta, soha többet kemó, végre vége ! Kivették a picc-linet egyáltalán nem éreztem , csak annyit, hogy húznak valamit. Sokkal rosszabbra számítottam. Kaptam rá egy  tapaszt , 48 óra múlva levehetem ééééés ennyi volt! Kicsit fáradtnak érzem magam, de semmi más mellékhatást nem érzek, remélem nem is lesz.

2018.03.11.

A hajam hullik,  bőröm nagyon érzékeny, lett egy remek herpeszem, gyenge vagyok, deeeeee nem érdekel, pihenek, nincs több ilyen. Gondolom a jövőhéten még nem leszek formában, de utána már csak erősödni fogok. Pátyolgatom a körmöm, oliva olaj, krémek , mindenfélével kenem, nehogy le essen. 

Húsvétra jól kell lennem, mert jön a családom hozzám, szuper lesz nagyon nagyon nagyon várom őket.

2018.04.04.

Három napja mindkét lábom elkezdett fájni a körmöm, mára már lila lett. Vissza vágtam a lehető legrövidebbre. Amit a kezemnél megtanultam, hogy amikor elkezd hólyagosodni azonnal szét kell nyomni a hólyagot, mert különben egyre nagyobb lesz, és egyre jobban felnyomja a körmöt. Úgy hogy most kortizon krémmel kenegetem, és figyelem mikor hólyagosodik.

Húsvétkor itt volt a családom, apám, tesóm és a barátnője. Nagyon jól éreztük magunkat, én is igazán jól voltam , így tudtunk csavarogni, sokmindent megnéztük a városban.